Erling E. Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Sid Meiers gjenopplivning av piratklassikeren Pirates! skal etter planen inneholde utvidede rollespillelementer i følge utviklerne selv. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hoho! Gleder meg sykt! Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Me tooooooooooooooooo! For øvrig gav Firaxis ut et skjermbilde før jul, som til en viss grad reflekterer grafikken i spillet (selv om det var sagt at den kom til å bli mye bedre). Og i går ble Sid Meier innlemmet i Computer Hall of Fame (http://www.firaxis.com/company_showrelease.cfm?releasenum=51) - ikke dårlig bare det Firaxis har lovet oss (og meg) ny informasjon rett etter nyttår - hvilket er nå, så vi får bare vente å se hva som skjer edit: for øvrig alt for mye bruk av "for øvrig" edit2: for øvrig fikk jeg en gratis norsk-time! Endret 7. januar 2004 av KriFos Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 edit: forøvrig alt for mye bruk av "forøvrig" Som for øvrig skrives "for øvrig" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg