Martin Braathen Røise Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 TEST: Det ser ganske rart ut, men denne løsningen er veldig smart Lenke til kommentar
jannisj Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Mistenker man har mye mer igjen for å ta på et par briller som fjerner blått lys. Evt bruker programvare som gjør det samme Lenke til kommentar
galasb Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Bruk nightlight funksjonen i Windows for å få lavere lysstyrke på skjemen for å ikke få dårligere syn.(Sorry leste ikke reklameartikkelen) Lenke til kommentar
Arne Sommerfelt Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Jeg synes overskriften "..denne løsningen er veldig smart" samsvarer veldig dårlig med vurderingen i selve artikkelen: "For min egen del dekker den rett og slett et behov som ikke er der. " Med en ærlig overskrift ville jeg ikke lest artikkelen. Da oppnådde digi.no to ting: 1) Et ekstra leserklikk fra meg 2) Min skepsis og færre framtidige klikk. Mitt råd: Bygg tillit med ærlige overskrifter som ikke skuffer. 1 Lenke til kommentar
ABC@123 Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Har den warm dim-funksjon; oransje eller gult lys? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå