Cowboystrekk Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 når jeg prøver å starte nfsu-demoen på min bærbare pc (beskrevet under) virker det som maskina skal til å gå inn i spillet,men etter litt jobbing og svart skjerm går den ut i windows igjen.jeg har prøvd med både catalyst 3.10 og 3.2. er det noen andre med lignende problemer?hvilke catalyst-drivere funker bra til nfsu?har veldig sansen for nfs-spillene og vil gjerne kjøpe meg nfsu men da må jeg i det minste få demoen til å virke Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Win XP Pro? Prøv å skifte tastatur oppsettet fra norsk til USA engelsk. Det er ett kjent problem, men om det er det som er galt i ditt tilfelle kan jeg ikke svare helt korrekt på. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 okey,takk for tipset,har faktisk ikke hørt om det før Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Kontrollpanel / Dato, klokkeslett, språk og regionale innstillinger / innstillinger for region og språk / regionale innstillinger: velg Engelsk (Australia) - dette er beskrevet gjentatte ganger under spill-kategorien... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 skiftet region til usa å da funket det.hadde hørt om at enkelte catalyst-drivere hadde problemer med spillet,derfor jeg postet dette i skjermer,skjermkort-kategorien. uansett; takk for hjelpa Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 hadde du giddi å søkt, så hadde du funnet titals poster om akkurat det problemet...but I dont blame U, noen ganger gidder jeg ikke å søke selv, raskerer å få svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå