Ratata81 Skrevet 2. april 2021 Del Skrevet 2. april 2021 (endret) Heia folkens,æ vet ikke om dette er rett side for å skrive på men her kommer spm. jeg har et rør som på bildene,men jeg skal sette inn d minste røret på d store,og det minste røret kobler jeg til ei vannpumpe,og d store kobler jeg til en slange,som jeg skal suge opp vann og sand og Stein hvordan skal jeg sette d minste røret inn i d store,før og få vakuum trykk som suger opp sand,vann og Stein?? må jeg sette d minste noen grader? Må jeg sette d minste langt inn eller ytters på røret? kan noen forklare meg det?? Endret 2. april 2021 av Ratata81 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 2. april 2021 Del Skrevet 2. april 2021 Har du prøvd youtube? DIY gold suction pump assembly eller noe sånt. Lenke til kommentar
El burro Skrevet 2. april 2021 Del Skrevet 2. april 2021 Det kalles en venturi eller power jet, vannpumpen skal pumpe vannet inn i den lille rørbiten og dette skaper venturieffekten som sørger for at slangen kan suge opp sand og stein. Det står veldig bra forklart på denne siden https://www.detectorprospector.com/magazine/steves-guides/steves-guide-gold-suction-dredges/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå