Espen Jansen Skrevet 2. april 2021 Del Skrevet 2. april 2021 Dota 2-serien gjør mye bra, men truer aldri med å blåse seeren av banen. ANMELDELSE: Dota: Dragon's Blood Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 2. april 2021 Del Skrevet 2. april 2021 Jeg må si. Tegneserieverdenen, litteraturen og mer til flyter over av gode historier. Så velger man DOTA å lage en animasjonserie av. Det er ganske uforståelig for meg. 1 Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 2. april 2021 Del Skrevet 2. april 2021 Enig, Valve skulle heller produsert en animasjonsserie av LoL... Er du mulig? 1 Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 2. april 2021 Del Skrevet 2. april 2021 (endret) 5 minutes ago, sch0n said: edit: Er _det_ mulig? Endret 2. april 2021 av sch0n Lenke til kommentar
-LI3CWULZ Skrevet 3. april 2021 Del Skrevet 3. april 2021 (endret) sch0n skrev (20 timer siden): edit: Er _det_ mulig? Ikke noe med artikkelen å gjøre, men noe jeg lærte ganske nylig ved å "edit" var å gå til forumtråden øverst til høyre. Endret 3. april 2021 av -LI3CWULZ 1 Lenke til kommentar
๖ۣۜBØΣП Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 On 4/2/2021 at 4:09 PM, BeThomas said: Jeg må si. Tegneserieverdenen, litteraturen og mer til flyter over av gode historier. Så velger man DOTA å lage en animasjonserie av. Det er ganske uforståelig for meg. Kanskje, men ser ikke for meg at valve som eier IPen har lyst til å betale for en supermann serie.. Er jo relativt lite valve kan produsere tegneserier av siden alle spillene i teorien skal skje i samme univers. Lenke til kommentar
Tesgah Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 Med altfor mange timer i Dota 2 synes jeg serien var bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå