Dominium Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Noen som vet noen måte å få fjernet lyden som kommer når du tar bilde med siemens mc60? Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Sett mobilen til lydløs (*-tasten), ikke værre enn det... Lenke til kommentar
Nos Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Men det kan være irriterende å slå av ringelyden hvis du skal ta et bilde i fullfart sånn at du ikke har tid til å slå den av og du vil ikke at noen skal vite at du tar bilde... så komer den stygge lyden frem Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Men det kan være irriterende å slå av ringelyden hvis du skal ta et bilde i fullfart sånn at du ikke har tid til å slå den av og du vil ikke at noen skal vite at du tar bilde... så komer den stygge lyden frem Hvis vedkommende hører deg så bare spiller du overassket og mumler: "Ai..! Hva er det her? Melding? Jaja..." Så går du. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Gi fra deg et lite host idet du tar bildet... Lenke til kommentar
Nos Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) hehe.. kansje det bare litt dumt at det er en "spesiel" "kamera lyd" sånn at de fleste hører at du tar bilde men whatever... Endret 6. januar 2004 av Nos Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det er påbudt ved internasjonal lov at det skal være lyd på kameraet.... Nettop for å unngå sitvasjoner så noen blir tatt bilde av uten å merke det... Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Når fikk vi internasjonale lover for slikt? Er påbudt i noen land ja, men ikke i Norge. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ja, og til da er det fullt lovlig med upskirt-bilder. Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det er fullt lovlig med bilder... Og det er lov å ta bilder... Men det er EU-regler har jeg hørt i alle fall... Derfor går det ikke ann å skru av kameralyden på de nyeste telefonene... Det finnes derimot mange metoder som er "ikke-synlige" for å ta bort denne lyden... Dette har forresten vært oppe i forumet tidligere.... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 går fint ann med 6600, slår bare av service toner... er ikke noe slikt på mc60 ? Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Errae Nå har du snart 1337 innlegg! 2 igjen! hoho! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 må vell registerer ny konto slik at den forblir 1337 ;D men til topicen: det er J**lig irriterende når folk tar bilde av deg med mobilen )= Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) OT: Grattis med 1337 poster Errae (Jeg synes ikke klikkelyden på kamera er så utrolig irriterende. ) Endret 6. januar 2004 av Fadamacka Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jovisst er det irriterende. Sånn som på MC60 og Samsung mobiler så er det nesten like før jeg blir gærn når jeg hører kameralyden. Lyden burde vært som på Sony Ericsson. Såvidt at man hører det. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jovisst er det irriterende. Sånn som på MC60 og Samsung mobiler så er det nesten like før jeg blir gærn når jeg hører kameralyden. Lyden burde vært som på Sony Ericsson. Såvidt at man hører det. Tell me about it! Hadde en GD87 før. Lyden bråker som et uvær... Glad 6600 ikke har kameralyd, eller man har mulighet for å slå av lyden, vaffal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå