Gå til innhold

mc60 kameralyd, kan den fjernes?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det kan være irriterende å slå av ringelyden hvis du skal ta et bilde i fullfart sånn at du ikke har tid til å slå den av og du vil ikke at noen skal vite at du tar bilde... så komer den stygge lyden frem :p

Lenke til kommentar
Men det kan være irriterende å slå av ringelyden hvis du skal ta et bilde i fullfart sånn at du ikke har tid til å slå den av og du vil ikke at noen skal vite at du tar bilde... så komer den stygge lyden frem :p

Hvis vedkommende hører deg så bare spiller du overassket og mumler: "Ai..! Hva er det her? Melding? Jaja..." Så går du.

Lenke til kommentar

Det er fullt lovlig med bilder... Og det er lov å ta bilder... Men det er EU-regler har jeg hørt i alle fall... Derfor går det ikke ann å skru av kameralyden på de nyeste telefonene... Det finnes derimot mange metoder som er "ikke-synlige" for å ta bort denne lyden...

Dette har forresten vært oppe i forumet tidligere....

Lenke til kommentar
Jovisst er det irriterende. Sånn som på MC60 og Samsung mobiler så er det nesten like før jeg blir gærn når jeg hører kameralyden. Lyden burde vært som på Sony Ericsson. Såvidt at man hører det.

Tell me about it! Hadde en GD87 før. Lyden bråker som et uvær...

Glad 6600 ikke har kameralyd, eller man har mulighet for å slå av lyden, vaffal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...