airguard Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Hva var dette igjen ? virket i en uke så var det stopp på seagaten min (seagate80gb barracuda IV) Leste noe om og klippe av de ytterste ledningene på kabelen for og forhindre selftesten, men lurer på om det rett og slett har gått i stå. Finnes i bios promise controlleren helt til jeg prøver og fdiske,formatere eller kontrollere den med seagate tools da får jeg 3 klikk og ingen reaksjon. Har prøvd med andre disker og ingen problemer med promise kontrolleren der. virus,hardwarefeil eller den dumme selvtesten ? noen som har peiling. airguard Lenke til kommentar
airguard Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 vel jeg svarer meg selv hehe, den gikk dukken har ringt leverandør og får en ny. Med alle de testene jeg har gjort er den garantert død, sa sørvis mannen og skulle levere tilbake disken for og få en ny. ag Lenke til kommentar
enl Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Hvilken leverandør bruker du? Jeg hadde problemer med en IBM disk, og den tok det 14 dager og diagnotisere og sende. Helt for jævelig av komplett :sad: Lenke til kommentar
airguard Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 yatack faktisk, jeg var blakk men visste at penger kom inn senere og kjøpte på faktura :smile: no prob har hendvendt meg direkte til seagate og får en DOA sak (får igjen en annen ny disk mot og sende den gamle tilbake) airguard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå