Nameen Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Hei, noen andre som opplever at internet er nede? Jeg bor i Nannestad. Har ikke hatt nett siden igår. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 (endret) https://www.telenor.no/driftsmeldinger/ (jeg søkte på en tilfeldig gate i nannestad) : Driftstatus på Internett, hjemmetelefon og TV Vi har en feil i nettet på denne adressen. Vi jobber med å løse problemet. Det er oppdaget en feil i ditt område som kan påvirke dine bredbånd- og TV-signaler. Det jobbes med utbedring av feilen. Vi beklager ulempene dette medfører. Endret 1. april 2021 av aklla 1 Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 2. april 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 17 hours ago, aklla said: https://www.telenor.no/driftsmeldinger/ (jeg søkte på en tilfeldig gate i nannestad) : Driftstatus på Internett, hjemmetelefon og TV Vi har en feil i nettet på denne adressen. Vi jobber med å løse problemet. Det er oppdaget en feil i ditt område som kan påvirke dine bredbånd- og TV-signaler. Det jobbes med utbedring av feilen. Vi beklager ulempene dette medfører. Fikk tak i de gjennom telefon. De sier at den blir ikke fikse før tirsdag neste uke. Blir uten nett hele påske. For noe tull. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Nameen skrev (23 minutter siden): Fikk tak i de gjennom telefon. De sier at den blir ikke fikse før tirsdag neste uke. Blir uten nett hele påske. For noe tull. høres ut som ganske standard ISP-support.. 1 Lenke til kommentar
Perchri Skrevet 9 timer siden Rapporter Del Skrevet 9 timer siden Stemmer .vært feil siden tirsdag med brudd hele dagen. nettet tilbake delvis tirsdag og onsdag. Stabilt torsdag og fredag...men Telenor dama lirer av seg overgående melding om feil??????? Mobilen hat meget svake signaler .Iphonen har en til 2 streker på antennesignal. tdligere 5. Bor 200 meter fra Preståsmasta??????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå