akelbo Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 PlayStation 5-eiere kan glede seg til et helt nytt Oddworld-eventyr. Dette er spillene du får med PlayStation Plus og Xbox Live Gold i april 1 Lenke til kommentar
Petter Stabell Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Ingen bryr seg... Gi meg heller gratis online så jeg kan spille de spilla jeg vil- og har betalt for. Det blir ikke ny konsoll før denne latterlig betalingsmuren forsvinner... Lenke til kommentar
Mr.AMG Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 1 hour ago, LoveAss said: Ingen bryr seg... Gi meg heller gratis online så jeg kan spille de spilla jeg vil- og har betalt for. Det blir ikke ny konsoll før denne latterlig betalingsmuren forsvinner... lol Lenke til kommentar
bat-fan Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Mr.AMG skrev (3 timer siden): lol Hva er det som er Moro med det! Betalt online er antikonsumer som lite annet, at du våger å le av folk som sier sannheten er patetisk. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Kjøp deg en xbox da. Microsoft har tatt bort kravet om å betale for live for å spille multiplayer. https://www.pcmag.com/news/microsoft-removes-xbox-live-gold-requirement-for-free-to-play-multiplayer?amp=true Lenke til kommentar
Mr.AMG Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 1 hour ago, firberblad said: Kjøp deg en xbox da. Microsoft har tatt bort kravet om å betale for live for å spille multiplayer. https://www.pcmag.com/news/microsoft-removes-xbox-live-gold-requirement-for-free-to-play-multiplayer?amp=true Det er bare for spill som er "Free to play", slik som det alltid har vært på PlayStation. 1 Lenke til kommentar
Dumdomdam Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Det kommer nok dessverre aldri til og skje. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 (endret) LoveAss skrev (21 timer siden): Ingen bryr seg... Gi meg heller gratis online så jeg kan spille de spilla jeg vil- og har betalt for. Det blir ikke ny konsoll før denne latterlig betalingsmuren forsvinner... . Endret 2. april 2021 av Guybrush Treepwood Lenke til kommentar
Petter Stabell Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Desverre har du nok rett. Så da blir det ganske enkelt kun pc framover. Det er trist for jeg har vært pro konsoll hele tiden, men nå finner jeg meg ikke i dette lengre... Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 2. april 2021 Del Skrevet 2. april 2021 Days Gone er jo et flott spill. Så for dere som ikke har ps5 ennå så er dette et kvalitets sony spill å kose seg med i mellomtiden. Og oss ps5 eiere har jo allerede days gone fra ps5 plus collection. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 2. april 2021 Del Skrevet 2. april 2021 Sitat Days Gone er jo et flott spill. Så for dere som ikke har ps5 ennå så er dette et kvalitets sony spill å kose seg med i mellomtiden. Days gone er et langt bedre spill enn nevnt i artikkel her. så en youtube om de mest undervurderte spill og der var Days gone. sjeldent god spillopplevelse og ta ut sin første horde. Sånn tips til dere som ikke liker å betale for PS pluss, bruk prisjakt det er stadig på salg og koster folk 1 brus i måneden sår man kjøper til rett tid. https://www.prisjakt.no/product.php?pu=1845368 1 Lenke til kommentar
bat-fan Skrevet 2. april 2021 Del Skrevet 2. april 2021 X_Prez_Nixon skrev (19 timer siden): Days Gone er jo et flott spill. Så for dere som ikke har ps5 ennå så er dette et kvalitets sony spill å kose seg med i mellomtiden. Og oss ps5 eiere har jo allerede days gone fra ps5 plus collection. Days gone er alt som er galt med AAA spill industrien: det er et åpen verden, postapokalystisk, cinematisk, Playstation"opplevelse" Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Kanskje det, men i mine øyner løste de det nye bedre enn de fleste andre tilsvarende spill. Et av de beste spillene jeg har spilt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå