Spillredaksjonen Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Har fått med lokale trønderhelter som konsulenter på Basse 22. EA utvikler sportspill basert på trøndersporten basse 1 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Dette var en dårlig aprilspøk 1 Lenke til kommentar
JanThomasZ Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Håper character customization lar deg justere størrelse på bart og hockeysveis. Gleder meg! 😁 5 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Morsomt, særlig da jeg hadde glemt hva basse er så fikk et ekstra ‘morromoment’! 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Jeg vet dette er en aprilspøk, men herre Odin som jeg skulle ønske dette var ekte. Basse. <3 3 Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Herlig om dette hadde vært sant😁 På 80 og 90-tallet hadde flust av skolegårder i Trøndelag basse-sirkler opptegnet i skolegården, og det var like vanlig å spille basse i friminuttene som det var og spille fotball - om ikke mer populært 🥰 1 Lenke til kommentar
Saggers Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Ser fint ut, men kjenner jeg EA riktig kommer de til å ha mikrotransaksjoner på mikrotransaksjoner for både bart, hockeysveis og sokker. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 (endret) Artig KriZZ skrev (15 timer siden): Dette var en dårlig aprilspøk Smaken på humor er ulik, men uansett egen oppfatning er det dårlig stil å avsløre spøken i kommentarfeltet på selve dagen. Endret 1. april 2021 av Aiven 1 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Aiven skrev (2 minutter siden): Artig Smaken på humor er ulik, men uansett egen oppfatning er det dårlig stil å avsløre spøken i kommentarfeltet på selve dagen. Vil nå si dette var en ganske åpenbar spøk, så kan aldri tenke meg at noen gikk fem på. Beklager om jeg tar feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå