simalarion Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Dette skjedde for en uke siden: Bestilte koss porta pro av databutikken.no. Databutikken.no sendte meg noen søpple headset med mikrofon (slik halo damer bruker), jeg haddet da betalt for koss porta pro 557kr Nåverendet sitvasjon: Jeg sendte først to e-mail for en uke siden, har ikke fått svar eller auto reply om at de har tatt i mot noe som helst (noe som jo kan brukes som en garanti, dette vill tydligvis ikke Databutikken ha noe av). Sendte to mail til i går, jeg har ikke fått svar på noe, jeg har heller ikke fått noe indikasjon på at de har motatt noe. Jeg håper de som leser dette vill være med å boikotte Databutikken.no. Flere svarte også på min første post at jeg ikke kunne regne med å få noe som helst service fra databutikken. Noen som har noen forslag for hva jeg burdet gjøre med kjøpet nå?, eller er det kjørt? Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Burde ikke du raportere dette til forbruker ombudet? Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 jeg får mark av den sjappa der ass.... Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Heelt enig, har hørt så sinnsykt mange dårlig erfaring med den butikken der. Noe burde bli gjordt, jeg kommer ihvertfall aldri til å bestille noe som helst derfra noen gang. Holder meg til Komplett, psdata og mpx! Lenke til kommentar
shahin Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Problemet er at Itbutikken/Databutikken ofte er veldig billig på mange varer. Har selv fått feil produkt der før, men handlet der igjen pga lavest pris i prisguiden. Lærer vel aldri Jeg fikk svar på mail til slutt, men det tok sin tid. Litt offtopic: En gang returnerte jeg en uåpnet WLAN router, fikk ikke penga på konto før 6-7mnd etter etter en hel del purring. Så ting går treigt der. (Når jeg først fikk penga, var det fra deres advokatforbindelse... litt rart.) Endret 6. januar 2004 av shahin Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Fikk svar fra Databutikken.no i dag. Jeg kunne beholdet det headsetet jeg har fått, så skulle de sendet meg nye koss porta pro gratis, med andre ord gikk det over all forventing, men det gjenstår å se om det virkelig skjer. Det blir en stor pluss i tillfelle, det så veldig svart ut en stund det der. ps: jeg venter med å åpne esken til det headsetet jeg har fått, i tillfelle felle Endret 7. januar 2004 av simalarion Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Problemet er at Itbutikken/Databutikken ofte er veldig billig på mange varer. Har selv fått feil produkt der før, men handlet der igjen pga lavest pris i prisguiden. Lærer vel aldri Jeg fikk svar på mail til slutt, men det tok sin tid. Litt offtopic: En gang returnerte jeg en uåpnet WLAN router, fikk ikke penga på konto før 6-7mnd etter etter en hel del purring. Så ting går treigt der. (Når jeg først fikk penga, var det fra deres advokatforbindelse... litt rart.) Ja, du som jobber i Itbutikken gjør vel det.. Endret 7. januar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Dette skjedde for en uke siden: Bestilte koss porta pro av databutikken.no. Databutikken.no sendte meg noen søpple headset med mikrofon (slik halo damer bruker), jeg haddet da betalt for koss porta pro 557kr Nåverendet sitvasjon: Jeg sendte først to e-mail for en uke siden, har ikke fått svar eller auto reply om at de har tatt i mot noe som helst (noe som jo kan brukes som en garanti, dette vill tydligvis ikke Databutikken ha noe av). Sendte to mail til i går, jeg har ikke fått svar på noe, jeg har heller ikke fått noe indikasjon på at de har motatt noe. Jeg håper de som leser dette vill være med å boikotte Databutikken.no. Flere svarte også på min første post at jeg ikke kunne regne med å få noe som helst service fra databutikken. Noen som har noen forslag for hva jeg burdet gjøre med kjøpet nå?, eller er det kjørt? jeg synes ikke synd på deg i det hele tatt, det er rablet opp og ned om hvor elendig databutikken.com er på visse områder, hadde du tatt deg tid og sjekket pittelitt før du plasserte bestillingen så hadde neppe dette skjedd. alt du kan gjøre er å kontakte forbrukerombudet. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Dette skjedde for en uke siden: Bestilte koss porta pro av databutikken.no. Databutikken.no sendte meg noen søpple headset med mikrofon (slik halo damer bruker), jeg haddet da betalt for koss porta pro 557kr Nåverendet sitvasjon: Jeg sendte først to e-mail for en uke siden, har ikke fått svar eller auto reply om at de har tatt i mot noe som helst (noe som jo kan brukes som en garanti, dette vill tydligvis ikke Databutikken ha noe av). Sendte to mail til i går, jeg har ikke fått svar på noe, jeg har heller ikke fått noe indikasjon på at de har motatt noe. Jeg håper de som leser dette vill være med å boikotte Databutikken.no. Flere svarte også på min første post at jeg ikke kunne regne med å få noe som helst service fra databutikken. Noen som har noen forslag for hva jeg burdet gjøre med kjøpet nå?, eller er det kjørt? jeg synes ikke synd på deg i det hele tatt, det er rablet opp og ned om hvor elendig databutikken.com er på visse områder, hadde du tatt deg tid og sjekket pittelitt før du plasserte bestillingen så hadde neppe dette skjedd. alt du kan gjøre er å kontakte forbrukerombudet. Litt teit og si at du ikke syns synd på han. Når man bestiller en vare så skal det jo være en SELVFØLGE at man får det man har bestillt og betalt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Dette skjedde for en uke siden: Bestilte koss porta pro av databutikken.no. Databutikken.no sendte meg noen søpple headset med mikrofon (slik halo damer bruker), jeg haddet da betalt for koss porta pro 557kr Nåverendet sitvasjon: Jeg sendte først to e-mail for en uke siden, har ikke fått svar eller auto reply om at de har tatt i mot noe som helst (noe som jo kan brukes som en garanti, dette vill tydligvis ikke Databutikken ha noe av). Sendte to mail til i går, jeg har ikke fått svar på noe, jeg har heller ikke fått noe indikasjon på at de har motatt noe. Jeg håper de som leser dette vill være med å boikotte Databutikken.no. Flere svarte også på min første post at jeg ikke kunne regne med å få noe som helst service fra databutikken. Noen som har noen forslag for hva jeg burdet gjøre med kjøpet nå?, eller er det kjørt? jeg synes ikke synd på deg i det hele tatt, det er rablet opp og ned om hvor elendig databutikken.com er på visse områder, hadde du tatt deg tid og sjekket pittelitt før du plasserte bestillingen så hadde neppe dette skjedd. alt du kan gjøre er å kontakte forbrukerombudet. Litt teit og si at du ikke syns synd på han. Når man bestiller en vare så skal det jo være en SELVFØLGE at man får det man har bestillt og betalt å bestille en vare fra en webshop er ikke noe man skal ta lett på. man skal undersøke og komme frem til en seriøs webshop som har gode priser og god kundeservice.det er ikke nok at prisene i seg selv er lave, man må vite at man er sikret rask tilbakemelding hvis noe ikke stemmer med varen du har mottatt. databutikken.com er kjent for å være useriøse, spesielt når det gjelder kundeservice. når dette da har blitt diskutert over og over og over og over og over igjen, spesielt her på hw.no, så finner jeg det rart at en på hw.no nettverket bestiller derfra. skulle man ha gått glipp av disse diskusjonene så er det ikke lange museveien til webshopguiden på hw.no. alt dette tatt i betraktning så synes jeg ikke spes synd på han. det er nemlig en grunn til at webshopguiden eksisterer. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) alt du kan gjøre er å kontakte forbrukerombudet. Hvorfor kontakte forbrukerombudet når han får beholde den varen som var feilsendt i tillegg til at han får tilsendt den riktige varen? Resultatet av saken er det absolutt ikke noe å klage på. Det eneste er at saken tar litt over en uke. Katastrofalt treigt er det ikke, men det er dårligere enn hva man forventer når det er snakk om feilleveranser. Endret 7. januar 2004 av Anders Leipsland Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 alt du kan gjøre er å kontakte forbrukerombudet. Hvorfor kontakte forbrukerombudet når han får beholde den varen som var feilsendt i tillegg til at han får tilsendt den riktige varen? Resultatet av saken er det absolutt ikke noe å klage på. Det eneste er at saken tar litt over en uke. Katastrofalt treigt er det ikke, men det er dårligere enn hva man forventer når det er snakk om feilleveranser. la faktisk ikke merke til den delen når jeg leste nedover flott gjort av databutikken i dette tilfellet, dog skal det mye til for å rette opp tidligere feil. Lenke til kommentar
inSain Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 får han headsettet sitt, og det andre som de sendte feil i tillegg, vil jeg si at servisen deres e bra.. jeg har aldri kjøpt noe derfra selv så jeg har lite erfaringer. og nei, jeg jobber ikke i databutikken.com.. skulle øngst jeg gjor det da , sikkert greit jobb Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 jepps det er topp om det som jeg har blitt lovet nå skjer, men det gjenstår å se. Det som er muligens det merkliste er at de ikke har autoreply som bekrefter at de har mottat e-mailen som jeg er vant med på mpx, komplett og psdata. Jeg fikk først svar dagen etter at jeg haddet sendt en ny runde e-mail til dem (en uke etter de første). Derfor var jeg lenge sikker på at jeg kunne glemme hele skiten. Ting ser lysere ut nå som skrevet. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Legg merke til at moderselskapet med toppledelsen jobber hardt med å endre servicestandarden til databutikken etter den lille corsair-episoden i høst. Husker ikke når det nye norske kundesenteret skulle åpne, men things can only get better Det finnes mange der ute som aldri har hatt problemer med databutikken (meg inkludert), og selv om det er mange som klager så er det et veldig ensidig bilde de maler. Personlig velger jeg å gi de muligheten til å bevise at de jobber med å forbedre seg, og jeg har ikke blitt skuffet enda. Lenke til kommentar
Mello Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Legg merke til at moderselskapet med toppledelsen jobber hardt med å endre servicestandarden til databutikken etter den lille corsair-episoden i høst. Husker ikke når det nye norske kundesenteret skulle åpne, men things can only get better Det finnes mange der ute som aldri har hatt problemer med databutikken (meg inkludert), og selv om det er mange som klager så er det et veldig ensidig bilde de maler. Personlig velger jeg å gi de muligheten til å bevise at de jobber med å forbedre seg, og jeg har ikke blitt skuffet enda. Må igrunn si meg enig her. Jeg har bestillt det meste mitt herfra, og har enda til nå å ha noen som helst problemer med dem. Men som med alle webshops er det alltid et eller annet som skjer en gang. Har også lest om fortvilte personer som har bestillt herfra før, men servicen deres har bare blitt bedre og bedre, så selv om dem er billigst gjør dem ikke nødvendigvis til dårligst. på en måte er det det samme som å si at AMD er ræva fordi det er billigere enn Intel osv. (litt dårlig analogi, men dog noe som kan sammenlignes med enkeltes meninger om at billigst er dårligst) Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ikke at det gjelder i dette tilfellet (her har DB gjort feil - og rettet på den), men veldig ofte er det faktisk slik at kunden ikke alltid har rett likevel... Selv om kunden tror blindt på det... Og så kommer det masse poster på forum som dette og forteller hvor stygg og fæl den og den webshopen er som gjør sånn og sånn, og at man for all del ikke må finne på å kjøpe noe derfra... Menmen - we are only humans... de som jobber i webshoper og... Selv har jeg aldri opplevd noe som helst problemer med hverken itbutikken, databutikken, psdata eller komplett - selv om jeg handler 90% av utstyret mitt på komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå