Manlulu Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 Hva er den beste måten å spille med mus og tastatur på Xbox series x/s? Jeg vet konsollen støtter det native, men det er bare et fåtall av spillene som faktisk gjør det. Lenke til kommentar
aznor Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 Opplever input lag ved å benytte mus/tastatur. Trenger kanskje ny TV? Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 31. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2021 Nei, jeg har testet Minecraft. Det funker det fint. Men til spill som f.eks. Doom Eternal, så støttes ikke mus og tastatur i det hele tatt. Da tror jeg man må kjøpe noe ekstra å koble til xboxen Lenke til kommentar
aznor Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 13 minutes ago, Manlulu said: Nei, jeg har testet Minecraft. Det funker det fint. Men til spill som f.eks. Doom Eternal, så støttes ikke mus og tastatur i det hele tatt. Da tror jeg man må kjøpe noe ekstra å koble til xboxen Høres ut som at det er opp til spillet om det størrer mus/keyboard. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 13 minutes ago, aznor said: Høres ut som at det er opp til spillet om det størrer mus/keyboard. Latterlig at spill som Metro Exodus støtter mus og tastatur på Xbox, mens Doom Eternal ikke gjør det i allefall i SP. De har vel valgt å gjøre det sånn for å balansere for MP, så at ingen får fordeler på plattformen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå