skjelsba Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg prøver å få kontaktene fra min gamle T310 til min nye LG G5400. Det var veldig smertefritt og overføre kontaktene fra T310'en til en vcard fil på PC'en via IR. Dessverre støtter ikke programvaren til LG vcf-filer, bare csv. Noen som vet hvordan jeg kan få til dette på en grei måte? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 ja; lagre kontaktene på simkortet---> sette simkortet i lg 5400 og slå¨på---> lagre kontaktene i tlf. boken og voilá!!! Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 haha.. så merkelig. jeg gikk akkurat over fra T310 til G5400 Selv...! Jeg brukte SIM kort...Som remerser sa Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 haha.. så merkelig. jeg gikk akkurat over fra T310 til G5400 Selv...! Jeg brukte SIM kort...Som remerser sa Men når jeg har 70 kontakter med flere nummer på hver kontakt er det ikke plass til det på sim-kortet. Tror jeg har løst det vha forskjellige linux-programmer en kompis hadde og excel. husker ikke hva de het dessverre. Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 en gang jeg overførte fra en 7110 til 3510 hadde jeg flere nummer, men det ble lagret som NAVN1 og NAVN2 liksom.. (navn er navnet) Burde vel være sånn på SE også... Har ikke flere nummer pr person nå... men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå