Cursio Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg har kjøpt Trackmania fra play.com og har spilt det en stund. Konge spill forresten! Problemet er at av og til henger spillet seg. akkurat når det begynner å henge, surrer cd-romen opp i en voldsom hastighet. Må trykke ctrl-alt-del for å komme ut. Finnes det en crack, slik at jeg slipper å spille med den halvveis ødlagte cden? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Spillet datt ut igjen! Mista en bane jeg fikk gull på! Begynner å bli lei av dette... Finner ikke en crack noen steder. Gidder jo ikke å kjøpe spillet en gang til... Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Les retningslinjene angående bumping. Takk. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Fant en crack som jeg trodde ville ordne opp i problemet mitt. Men nå vil ikke spillet starte engang! Skjermen blinker bare et par ganger, og så blir jeg hevet tilbake til windows. Hva er galt?! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Spillet skal så vidt jeg har erfart ikke bruke cd-en under selve spillingen. Tviler derfor på at det er platen som er ødelagt. Tror heller at det som skjer med cd-platen er et resultat av at spillet klikker. Jeg ville ha spurt på det offisielle Trackmania-forumet ( www.trackmaniagame.com ) hvis jeg var deg. Antakelig må du begynne med å reinstallere, p.g.a. cracken du puttet inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå