Dawgster Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 Jeg har nylig kjøpt en LG27950GN-skjerm. Den har tilsynelatende funket helt fint i en to ukers tid men så plutselig har den begynt å flimre i ett sett og skru seg av og på. Vet noen om noe jeg kan gjøre for å få løst dette? Har lagt ved en video. Snapchat-859995942.mp4 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 Prøvd å bytte kabel? Om du bruker HDMI, prøv DisplayPort f.eks. Om det skjer uansett så er det skjermen som er defekt mest sannsynlig. Definitivt et reklamasjonsproblem om den er kun 2 uker gammel. 1 Lenke til kommentar
Dawgster Skrevet 29. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2021 HDMIen fungerer helt fint. Lenke til kommentar
Dawgster Skrevet 30. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2021 Da har jeg testet med ny DP-kabel men ingen tegn til bedring. Skal sies at dette er den andre skjermen av denne typen jeg opplever dette med. Fikk refundert den forrige. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 30. mars 2021 Del Skrevet 30. mars 2021 Da kan det vel være selve kontakten i skjermen eller i verste fall DisplayPort kontakten i skjermkortet. Om både skjerm og skjermkort støtter HDMI 2.1, så skal det fungere like bra som DisplayPort 1.3/1.4, det vil si 4k@144hz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå