Jarleo Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Tenkte bare jeg skulle opplyse om at kodak har fremkalling av digitale bilder over nett for 1 kr ut januar. Godt tilbud syntes nå jeg. Link Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Tenkte bare jeg skulle opplyse om at kodak har fremkalling av digitale bilder over nett for 1 kr ut januar. Godt tilbud syntes nå jeg. Link Merkelig at det kun står nevnt på forsida; ikke i prislista eller noe annet sted på siden.. Lenke til kommentar
Jarleo Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Tenkte bare jeg skulle opplyse om at kodak har fremkalling av digitale bilder over nett for 1 kr ut januar. Godt tilbud syntes nå jeg. Link Merkelig at det kun står nevnt på forsida; ikke i prislista eller noe annet sted på siden.. Sende mail til dem om det, svaret jeg fikk var: Din ordre blir priset riktig her på labben. Men dessverre så fungerer ikke omregningslinken på selve internettsiden. Prisen er kr 1.- for kopier i 10x, det er ingen tilbud på de andre størrelsene denne gangen. Med vennlig hilsen Kundeservice KodaPost Lenke til kommentar
wanka Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Er det kødd eller må man virkelig laste opp 10 og 10 bilder ? Lenke til kommentar
kai_frode Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 hehe...det betyr vel at man fremkaller bilder med størrelse 10cm * xcm, der x vil variere litt ut fra formatet bildet er tatt i. (10cm er den korteste siden i bildet) Lenke til kommentar
wanka Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 det står på hjemmesida at man kan kun laste opp 10 bilder om gangen. har prøvd med 50nå. ser vist ut til å gå. blir spennende når uploadinga er ferdig om det blir noe kødd. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 det står på hjemmesida at man kan kun laste opp 10 bilder om gangen. har prøvd med 50nå. ser vist ut til å gå. blir spennende når uploadinga er ferdig om det blir noe kødd. Får håpe de ikke sender dem 10 og 10 i hver sin pakke, så alt går med til porto Lenke til kommentar
Euroboy_bgo Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Brenn en cd med 100 bilder da og send i posten.....jeg gidder ikke å laste de opp over nettet....så prekært er det ikke for meg i alle fall med tida.... Lenke til kommentar
wanka Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 får gjøre det. den upload greia deres er jo totalt ubrukelig. Lenke til kommentar
magnusren Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hei ! Dette er virkelig et meget godt tilbud og kvaliteten er også helt super, kr 1 for kopier i 10x størrelse er kjempebillig. Det kan ta LANG tid å overføre mange bilder via hjemmesiden, vil absolutt anbefale å brenne CDer om det skal bestilles mange bilder. Brenn over alle bildefilene på CD(er) og send inn. Bruk en nøytral konvolutt å skriv adressen KodaPost 1411 Kolbotn, eller bestill en fotopose på hjemmesiden. Lenke til kommentar
wanka Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 problemet er ikke at det tar så lang tid å laste opp. problemet er at man kun kan laste opp 50MB om gangen. i tillegg bruker system veldig lang tid på å legge bilde i handlekurven. når jeg lastet opp tok det 2-3 sekunder å upload 1 bilde og ca. 10 sekunder å få det i handlekurven. er et eller annet som er latterlig treeeegt i systemet deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå