Paal Kvamme Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 Her er neste variant av e-transport Lenke til kommentar
Fekillix Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 Så lenge de som bytter batterier på de om morgenen får god opplæring i å sette de på tvers av fortauet så kommer dette tilbudet til å bli riktig bra! 2 Lenke til kommentar
KjeRogJør Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 Ja, viktig å holde på tradisjoner😂 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 Prøvde å sjekke begge aktører, men her er veldig stor plass for forbedringer. Dott har ikke akkurat noe info på sidene som kan gi pekepinn på kostnadene man kan møte, eller annen relevant info, noe som kanskje er OK siden de er i startgropen med e-bikes. Men appen er på plass, og tydeligvis der man må hente infoen. Og slik er det tydeligvis med donkey republic også. Er det så farlig å angi litt info om hva det koster, uten at man må laste ned appen og mest sannsynligvis registrere seg først? Mulig jeg ikke er målgruppen, fordi jeg ikke gidder å registrere meg for å få såpass banal info, men tror faktisk de bør revurdere om de skal nå bredt ut. Jeg tror ihvertfall det er mange flere som meg, som søker info før de ønsker å legge igjen infoen sin overalt, og kanskje atpåtil dele kortinfo med selskapet. 5 Lenke til kommentar
xyzæøå Skrevet 30. mars 2021 Del Skrevet 30. mars 2021 Hørt om .com ihvertfall, sparkesykkelbransjen er vel snart der nå (for de som husken denne finanskrisen). De skal ha kred for selvironisk navn(?) 1 Lenke til kommentar
KjeRogJør Skrevet 30. mars 2021 Del Skrevet 30. mars 2021 Så det er noen som kaller seg "donkey republic"? Meget bra, men burde vel egentlig vere betegnelsen på hele denne bransjen... 1 Lenke til kommentar
ulrikX Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Ingen som sørger for så ryddig parkering som bysykkel med fast stativ da; https://no.wikipedia.org/wiki/Bysykkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå