Mister t Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har jeg forstått det rett når jeg sier at vi betaler en avgift på musikk CD'er for at vi skal kunne lage egne kopier? Hva med de CD'ene som er kopi beskytta? Burde ikke de evnt. vært billigere da? Bare en tanke... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 er vel kanskje ikke helt riktig.....avgifta er jo noe de teite politikerne har funnet på, for å dra inn noen ekstra kroner til statskassa. Er vel noe AvgiftsPartiet har funnet på. mvh Pantera Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Har jeg forstått det rett når jeg sier at vi betaler en avgift på musikk CD'er for at vi skal kunne lage egne kopier? Hva med de CD'ene som er kopi beskytta? Burde ikke de evnt. vært billigere da? Bare en tanke... jo, fin godt poeng, men jeg tror ikke det er slik det funker.. vi betaler mva for å få cd'en til odel og eie, du betaler ikke ekstra for å få ta kopier. kopibeskyttelsen er der bare for å forhindre at de skal selges videre.. om jeg har forstått rett da Endret 6. januar 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå