akelbo Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 Ser ut som Wild Hunt-gjengen er med i neste Netflix-sesong av The Witcher Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 Spennende! Jeg har kun (delvis) lest en av bøkene men også spilt spillene. Er det ikke slik at The Wild Hunt er noe som kun kommer fra spillene? Eller er det også nevnt i bøkene? Gjør uansett ikke noe, synes den delen av historien var veldig spennende! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 The Very End skrev (15 minutter siden): Spennende! Jeg har kun (delvis) lest en av bøkene men også spilt spillene. Er det ikke slik at The Wild Hunt er noe som kun kommer fra spillene? Eller er det også nevnt i bøkene? Gjør uansett ikke noe, synes den delen av historien var veldig spennende! The wild hunt er nevnt i bøkene, men the wild hunt er egentlig basert på norrøn mytologi. 1 Lenke til kommentar
Nameless Hero Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 Kan dere slutte å poste spoilere i overskrifta? Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 Visste vi ikke dette fra før? Korriger meg gjerne om jeg tar feil, men jeg mener å huske at det blir avslørt i Witcher 3 at Geralt selv har vært en del av Wild Hunt. Og de blir vel også hintet til i første sesong av TV-serien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå