Gjelleren Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg et webkamera. * Hva er et fornuftig kjøp?. * Hvilket kamera bør jeg velge?. * Hva er den største forskjellen på produktene?. Gi meg gjerne link til det du mener er best. Takk på forhond Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Har hørt mye bra om Logitech QuickCam PRO 4000 + bra bildekvalitet trenger lite lys - pris ? Endret 6. januar 2004 av StrongBad Lenke til kommentar
Gjelleren Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Takk for tipset strongbad. Webcamera bestilt. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Bare hyggelig å kunne være til hjelp Vurderer å kjøpe meg det webkameraet selv, så hvis du vil kan du godt skrive et par ord om webkameraet når du har fått prøvd det ut litt Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Bare hyggelig å kunne være til hjelp Vurderer å kjøpe meg det webkameraet selv, så hvis du vil kan du godt skrive et par ord om webkameraet når du har fått prøvd det ut litt Ja det kunne vært interesant. Har selv Logitech QuickCam PRO 3000 varianten og lurer på om foten har blitt bedre. Det er jo klin umulig og få stilt dette kameraet inn. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 for det første har jeg ikke sag at selvbygde pc'er er stygge, men kommersielle produkter er finere for alle delene er a likt kavlitet og farge og merke, men selvbygde er av alle regnbuens farger og folk bare kaster den i et hjørne.......det er svettnerder som gjør slikt...noe som det er mange av her Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 for det første har jeg ikke sag at selvbygde pc'er er stygge, men kommersielle produkter er finere for alle delene er a likt kavlitet og farge og merke, men selvbygde er av alle regnbuens farger og folk bare kaster den i et hjørne.......det er svettnerder som gjør slikt...noe som det er mange av her Ta deg et par timer pause du, har advart deg allerede. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 greit.....men slapp av a Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 INTEL webcam, har selv INTEL CS110, det rocker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå