Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nedlasting!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg laster aldri ned noe i det hele tatt...

Har penger langt over ørene, så jeg kjøpe alt jeg vil ha..

 

(Det jeg prøver å si er at det ikke er lov til å diskutere piratvirksomhet her... )

 

Elller ble den loven endret? :dontgetit:

Du kjøpe alt du vil ha?!

 

Do heldigris, få do penge fra sossialn eller?

Lenke til kommentar

 

Last ned så mye musikk og film du ønsker, det er forbudt å laste ned programvare. Det er også forbud å la folk laste ned alt dette av deg.

:devil: egentlig har du delvis rett men det er faktisk ulovlig å bryte kopi sperrer. men det er ikke ulovlig å laste ned noe som er tilgjengelig på nettet. men det er ulovlig å vidre distrubiere det eller ta penger for det vis du er en slik en.. :p

 

 

:xmas:

Lenke til kommentar

det er ikke ulovlig å bryte en kopisperre på f.eks en dvd film så lenge dette er til eget forbruk. (DVD Jon saken).

 

Du har heller ikke lov til å laste ned programvare. Du finner sikkert photoshop på kazza, men det er forbud å laste det ned.

 

edit snakker ikke om freeware og shareware

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar
(Det jeg prøver å si er at det ikke er lov til å diskutere piratvirksomhet her... )

 

Det er da ikke ulovlig å laste ned ting......

Og mp3, film o.l er også fullt lovlig å laste ned....ihvertfall her i Norge. Det er forsåvidt ikke forbudt å laste ned software heller, men å installere copyrighted software uten gyldig lisens er vel noe helt annet.....

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...