j_kalland Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Bare lurte på hvilke forskjellige program folk bruker når de laster ned ting! Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Du kan bruke Winmx ,Kazaa,Morpheus,eDONKEY ,direct connect eller DC++ Jeg personlig bruker Dc++ synes det er best og man får nesten aldri virus av det Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Opera eller wget. Endret 6. januar 2004 av tvangsgreie Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg laster aldri ned noe i det hele tatt... Har penger langt over ørene, så jeg kjøpe alt jeg vil ha.. (Det jeg prøver å si er at det ikke er lov til å diskutere piratvirksomhet her... ) Elller ble den loven endret? Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg laster aldri ned noe i det hele tatt...Har penger langt over ørene, så jeg kjøpe alt jeg vil ha.. (Det jeg prøver å si er at det ikke er lov til å diskutere piratvirksomhet her... ) Elller ble den loven endret? Du kjøpe alt du vil ha?! Do heldigris, få do penge fra sossialn eller? Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 er det ulovlig å fortelle hvilke program man bruker til å laste ned ting med? Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ulovlig og ulovlig fru blom. Og lapette. Fint at du har penger langt over ørene. Kazaa er noe dritt. Fungerer ikke sjikkli. Nå som Kazaa Lite er lagt ned Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 total commander -->> ftp *let me fuck your dump!* Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 er det ulovlig å fortelle hvilke program man bruker til å laste ned ting med? Neppe! Jeg laster ned websider med Opera og mailen laster jeg ned med Outlook Express. Kan vel ikke være mye ulovlig i dette? Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 da er du en såkalt hacker.. (kødd) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=163811 og http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=169217 Last ned så mye musikk og film du ønsker, det er forbudt å laste ned programvare. Det er også forbud å la folk laste ned alt dette av deg. Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Last ned så mye musikk og film du ønsker, det er forbudt å laste ned programvare. Det er også forbud å la folk laste ned alt dette av deg. egentlig har du delvis rett men det er faktisk ulovlig å bryte kopi sperrer. men det er ikke ulovlig å laste ned noe som er tilgjengelig på nettet. men det er ulovlig å vidre distrubiere det eller ta penger for det vis du er en slik en.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) det er ikke ulovlig å bryte en kopisperre på f.eks en dvd film så lenge dette er til eget forbruk. (DVD Jon saken). Du har heller ikke lov til å laste ned programvare. Du finner sikkert photoshop på kazza, men det er forbud å laste det ned. edit snakker ikke om freeware og shareware Endret 6. januar 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Selv laster jeg ned med BitTorrent... Og er glad i å kjøpe CD'er. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Shareaza m/Bittorrent! Lenke til kommentar
joh-so Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Bruker winmx. mist virus der, etter min erfaring... Finnes jo andre ting å dele p2p enn mp3. Helt lovlig å dele filmsnutter bilder etc... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (Det jeg prøver å si er at det ikke er lov til å diskutere piratvirksomhet her... ) Det er da ikke ulovlig å laste ned ting...... Og mp3, film o.l er også fullt lovlig å laste ned....ihvertfall her i Norge. Det er forsåvidt ikke forbudt å laste ned software heller, men å installere copyrighted software uten gyldig lisens er vel noe helt annet..... mvh Pantera Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 eMule er et utmerket fildelingsprogram om man ikke sitter bak en plagsom brannmur Bare husk at det ikke er lov å dele i Norge... Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 laster ned japansk ulisensiert anime med bittorrent Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Nettsider: Internet Explorer Email: Outlook Express FTP-ting: IE, SmartFTP eller Crystal FTP Pro Hjemmelagde feriefilmer og freeware: DC++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå