lauken Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har jeg forstått det riktig at når det står EU bak kameraet på komplett.no at det bare er meny og instruksjonsbok som ikke er på norsk.?? Fant forresten storebror til 2500 på komplett, men det var i EU versjon. Tjohooooo Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Vanligvis er menyene like på EU og Nordisk, så det er instruksjonsboka som er forskjellig. Jeg kjøpte et HP-kamera på Komplett i EU-versjon, angret aldri på det. Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Bestiller du EU-versjon, må kameraet sendes til hjemlandet for reperasjon, du mister norsk garanti o.l. Jeg ville ikke nøle med å bestille norsk versjon, vanligvis er det ikke mer enn ca. 200 kr i forskjell. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg bestillte meg nettopp et Olympus C-750 Ultra Zoom. Jeg så at det var i EU-versjon, men gikk for den norske versjonen. Betaler gladelig 200 kroner mer for et kamera som jeg slipper å sende til utlandet for å reparere. Gleder meg nå Lenke til kommentar
tebjune Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Har akkurat vært i kontakt med Komplett data. De sa at den eneste forskjellen var manualen, og at garatien var den samme som "norsk" versjon. Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 De kunne aldri solgt produkter i norske webbutikker som måtte sendes til utlandet for reparasjon. Hvor fikk du det fra? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 De kunne aldri solgt produkter i norske webbutikker som måtte sendes til utlandet for reparasjon. Hvor fikk du det fra? Stemmer det... Alle produkter som blir solgt i norge går under den norske kjøps- og garantiloven, sier de nokka anna må du be dæm ta seg en viss plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå