Dubious Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Meld eier til skatteetaten Du er nok ikke den eneste de har svindlet. Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Dubious skrev (5 minutter siden): Meld eier til skatteetaten Du er nok ikke den eneste de har svindlet. Hvorfor i alle dager Skatteetaten? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 BIGG skrev (1 time siden): Hvorfor i alle dager Skatteetaten? https://www.skatteetaten.no/tipsoss/ "Det kan for eksempel være mistanke om misbruk av offentlige støtteordninger, svart arbeid, ulovlig utleie eller andre skatte- og avgiftsunndragelser." Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Dubious skrev (2 timer siden): https://www.skatteetaten.no/tipsoss/ "Det kan for eksempel være mistanke om misbruk av offentlige støtteordninger, svart arbeid, ulovlig utleie eller andre skatte- og avgiftsunndragelser." Jeg klarer ikke med min beste vilje å lese i det TS har skrevet at det skulle være grunnlag for å tipse Skatteetaten. At utleier oppfører seg som et ra&%#hull er i utgangspunktet ikke relevant i så måte. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 BIGG skrev (10 timer siden): Jeg klarer ikke med min beste vilje å lese i det TS har skrevet at det skulle være grunnlag for å tipse Skatteetaten. At utleier oppfører seg som et ra&%#hull er i utgangspunktet ikke relevant i så måte. Tipper du er en utleier som driver med fusk. Lenke til kommentar
Gjest 4a28e...958 Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Dubious skrev (51 minutter siden): Tipper du er en utleier som driver med fusk. Er det lite oxygen på hybelen, det er mere tull en vanlig. Anonymous poster hash: 4a28e...958 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå