jolieber Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 Hei, jeg har et gammelt skjermkort kjøpt i 2014 som ikke lengre funker som det skal. Hvis jeg setter hdmi kabel i hdmi inngang så krasher hele pcn med bluescreen. Hender også at jeg også ellers får bluescreen når kortet er installert, men får ikke bluescreen ellers. Finnes det pc-verksted som kan reparere slike problemer? Bor i Drammensområdet. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 Hvilket skjermkort er det? Du kan prøve å fikse selv. Lenke til kommentar
jolieber Skrevet 27. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2021 (endret) Det er et Asus Radeon R9 290 oc 4gb kort. Takk for linken, jeg kikka på den før jeg posta her så ut som noe jeg kan komme til å prøve, men det innebærer at jeg må kjøpe meg verktøy for å åpne kortet først. Men hvis det finnes noen som gjør dette som en tjeneste så er det kanskje noe jeg heller vil gjøre Endret 27. mars 2021 av jolieber Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 Tviler på at det finnes. Vil garantert koste mer enn å kjøpe ett brukt skjermkort på finn. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 Noen har også forsøkt "rebaking" i en stekeovn men jeg vil ikke anbefale det. 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 Et gammelt skjermkort fra 2014 vil mest sannsynlig kunne gis gratis dersom noen har et til overs. Å reparer skjermkort høres veldig dyrt ut. Vil tippe at om noen nylig har oppgradert så ville de kastet det gamle i El avfall. 3 Lenke til kommentar
jolieber Skrevet 28. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2021 Takk for tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå