TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 (endret) I denne leken her skal man gjøre det kongen befaler dere om. For å bli en konge da må man starte en ny side, altså h*n som er på toppen av en side er kongen. Der etter må man gjøre det kongen sier. For eksempel: Kongen: Jeg befaler dere å plukke opp en penn. Person-B: Jeg holder en penn nå. Person-C: Jeg fant ikke en penn, kan jeg plukke opp en tusj istedenfor? Kongen: Greit, du får plukke opp en tusj istedenfor. Jeg befaler dere å ta dere en glass med vann. Person-D: Ingen problemer, jeg var størst allerede. Person-E: Jeg er ikke tørst enda, kan jeg vente med å ta meg et glass vann? Kongen: Greit, du får ta et glass vann senere. Osv Det ser ut til at jeg er kongen på denne side her. 👑 Så, jeg befaler dere for å starte denne siden. ☺☺ Endret 27. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. april 2021 Del Skrevet 2. april 2021 Jeg starter som befalt ved å ikke gjøre noe siden ingenting ble spesifisert. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. april 2021 Forfatter Del Skrevet 2. april 2021 Jeg befaler dere å ringe noen og høre hvordan det går med den personen. ☺☺ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå