Gjelleren Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Fortell meg hva dere synes er det beste med jula. Endret 6. januar 2004 av Gjelleren Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 skoleferie, god mat, pakkene og familien Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Er av den gammeldagse sorten, så jeg liker det aller meste ved julen. Juletre, masse god mat, godt selskap, fine klær, glade unger, presanger (gleden av å gi og få) og sitte sent oppe når unga har lagt seg og nyte godt selskap med en konjakk i neven og ta livet med ro. Men jeg setter også veldig stor pris på den første "fridagen" etter julen. Da ken jeg sette isammen og teste ut det nye datautstyret jeg kjøpte til meg selv i julepresang.... ) Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Definitivt den gode maten og det sosiale..... Lenke til kommentar
Gjelleren Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Fikk julefølelsen når jeg leste nedover (etter jul). Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Gledesutbrudd? Passer vel bedre under "annet" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg