JhonnyboY Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 er det noen som vet hvorfor jeg får melding om at det er en feil på windows fil, og at jeg må formatere hver gang jeg klokker pc'en min? (det står at jeg kan bruke win cd og reparer funksjonen) jeg har: abit KD7-RAID hk, og twinmos 2*512ddr 400mhz PC3200, wd hdd 8mb catch 7200rpm, amd xp 2400+. Det gikk greit å kjøre med 200 fsb og multiplayer på 10, men når jeg setter multiplayer på 11 kommer feilmeldingen... må jeg stille opp volten til noe, eller er det noe annet? eller går det ikke ann å klokke mer? Og vet noen hvordan jeg skal låse skjermkortet? På forhånd takk Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hvis du ikke låser PCI/AGP til 33/66Mhz så er det sannsynlig at HD'en skriver feil, eller leser feil, men dette gjelder da kun ved FSB overklokking. Lenke til kommentar
JhonnyboY Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 vet du hvordan jeg gjør det på dette hovedkortet? finner ikke noen med 33/66... Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 en plass i bios, AGP frequency lock, eller PCI Frequency, eller noe slikt. Er ikke alle hovedkort som har det da, noen har også PCI/AGP clock divider, 5:4, 4:3 osv Lenke til kommentar
JhonnyboY Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 det er ett sted hvor man kan sette ett forhodstall mellom pci/agp/fsb(er ikke sikker på rekkefølge) til 5:2:1 , 4:2:1 og 3:2:1 er dette noe med låsing å gjøre? og jeg fant et annet sted der man kan sette "enhance agp performance" til enable/disable, og det samme med pci... eller har dette noe med skjermkort låsing? takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå