Gå til innhold

Nettbutikk..UtenAbbonement


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kontaktinfo fins på Br.reg, det er et selskap som kalles for Mobilfabrikken som står bak siden. De er ganske fersk, men må uten tvil skaffe seg en litt bedre side, for å lykkes i markedet....

 

Sakset fra brreg.no:

 

Organisasjonsnummer: 986 319 883

Navn/Firma: MOBILFABRIKKEN AS

Organisasjonsform: Aksjeselskap

Forretningsadresse: Sagveien 17

0459 OSLO

Kommune: OSLO

Postadresse: -

E-postadresse: -

Internettadresse: www.mobilfabrikken.no

Telefon: 81 56 61 00

Mobil: 408 58 500

Telefaks: 81 56 61 01

Registrert i Enhetsregisteret: 03.12.2003

Stiftelsesdato: 17.11.2003

Kontaktperson: Øistein Eriksen

Næringskode®: 64240 Telekommunikasjonsvirksomhet ellers

 

Sektorkode: 710 Private foretak med begrenset ansvar (aksjeselskaper mv.)

Også registrert i: Foretaksregisteret

Lenke til kommentar

UtenAbonnement.no har vært diskutert tidligere her på forumet. Butikken er under utvikling og nye nettsider er på vei. Kontaktinfo ligger på siden under "Om Butikken". Mail kan sendes til [email protected]. Har fått en 6600 derfra, null problem med levering.

 

Ser ikke noen grunn til ikke å handle der selv om nettsidene er dårlige :-)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke de som mener man bør styre unna butikker bare fordi de er små. Det er ofte de små som har gode tilbud. Det blir som å si at man bare skal handle på Elkjøp fordi de er store, mens den lille el-sjappa på kjøpesenteret skal man holde seg unna.

 

abcmobil.no, utenabonnement.no og de andre små nettbutikkene har da ikke gjort noe galt, så jeg skjønner ikke hvorfor de på død og liv skal kritiseres hele tiden. Noen som kan forklare dette?

 

-Magnus

Lenke til kommentar
Skjønner ikke de som mener man bør styre unna butikker bare fordi de er små. Det er ofte de små som har gode tilbud. Det blir som å si at man bare skal handle på Elkjøp fordi de er store, mens den lille el-sjappa på kjøpesenteret skal man holde seg unna.

 

abcmobil.no, utenabonnement.no og de andre små nettbutikkene har da ikke gjort noe galt, så jeg skjønner ikke hvorfor de på død og liv skal kritiseres hele tiden. Noen som kan forklare dette?

 

-Magnus

kansje det at man er redd for å ikke finne noe sted i nærheten å returnere mobilen hvis d er noe gærent eller redselen for å bli lurt.. siden man tror d kansje er lettere å føre en sak mot elkjøp, ikke veit jg. Jg lever i steinalderen og liker best å gå i butikken jg..

Lenke til kommentar
Skjønner ikke de som mener man bør styre unna butikker bare fordi de er små. Det er ofte de små som har gode tilbud. Det blir som å si at man bare skal handle på Elkjøp fordi de er store, mens den lille el-sjappa på kjøpesenteret skal man holde seg unna.

 

abcmobil.no, utenabonnement.no og de andre små nettbutikkene har da ikke gjort noe galt, så jeg skjønner ikke hvorfor de på død og liv skal kritiseres hele tiden. Noen som kan forklare dette?

 

-Magnus

har ikke så mye med saken å gjøre; det er når problemene skjer at forskjellen blir tydelig imellom shoppene...

det er absolutt verdt å betale 2-3-jatilogmed400 kr for godservice...

fks. ta det sånn; du kjøper mobil og etter 3 dager er den fucka. Du har ingen plass og gå til og er sikker sur, ønskesituasjon? trolig ikke...

Lenke til kommentar

Når det er noe galt med en telefon er det jo ikke butikken som reparerer, men et autorisert serviceverksted. Har man kvittering på kjøpet trenger man ikke gå via butikken men kan gå rett til verkstedet produsenten bruker.

 

Redsel for å bli lurt kan jeg veldig godt forstå, men det er likevel feil i mine øyne at man slenger med leppa overfor små nettbutikker uten å ha noe håndfast å sette fingeren på.

Jeg slaktet ikke SIBA eller Klart Svar da de kom bare fordi jeg ikke hadde hørt om dem før og skjønner ikke hvorfor dette gjøres med nettbutikker.

 

PS: Det er mer undring fra min side. Jeg vil gjerne vite hva problemet er :-)

 

-Magnus

Lenke til kommentar
Når det er noe galt med en telefon er det jo ikke butikken som reparerer, men et autorisert serviceverksted. Har man kvittering på kjøpet trenger man ikke gå via butikken men kan gå rett til verkstedet produsenten bruker.

herregud tror ikke du skjønner helt hva jeg snakker om :roll:

Lenke til kommentar
Jo... når det er noe galt med en telefon får man den reparert?

Problemet er vel tradisjoner? Og hva folk flest er vant med. For en tid tilbake siden var jo folk livredde for bare det å bruke VISA på nettet. Nå er jo det kommet frem at det strengttatt er sikrere å bruke enn minibanker f.eks. Riktignok hvis de bruker de forskjellige krypteringsmulighetene man har.

 

Man lever jo i ett forholdsvis konservativt samfunn. Derfor ender det med at små firmaer virkelig må bevise at de kan gjøre ting like bra som de store firmaene, noe som ikke alltid er like lett når folk flest er mistroiske til firmaet du driver. Og når du da i tillegg har en noe "uoversiktlig" side blir ikke ting bedre....

 

Det er som med PC industrien generelt. Bare i Rogaland er det over 400 såkalte "cowboy" firmaer, som tror de kan gjøre alt like bra som alle store, på tross av at de hverken har erfaring eller ansatte til det. Disse går da konkurs, og klienten sitter igjen uten noen ting, eventuelt verdiløst utstyr, som de ikke får service og vedlikehold på. Er det da rart at folk flest blir litt skeptiske?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner det du sier. Likevel er det en klart forskjell her. Det dreier seg om nettbutikker som selger mobiltelefoner. Jeg har hatt over 50 forskjellige mobiltelefoner fra de fleste produsenter og hver gang det har vært noe galt har jeg gått til produsentens verksted, ikke til butikken der jeg kjøpte telefonen. Da må det da være det samme hvor man først kjøper telefonen så lenge den blir levert?

 

Igjen, dette er ikke for å skape en unødig diskusjon men for å finne ut hva som gjør at folk generelt ikke stoler på "små" nettbutikker.

 

-Magnus

Lenke til kommentar

Synes offte at store firmaer, blir så "store" at de driteer i kundeservice, elkjøp er jo et godt eksempel på det...

 

Liker å handle hos den lokale lille butikken her jeg bor, da kan du gå på døren å klage om du må, jeg har ikke måtte gjøre det da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...