Pomfri Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Saken er den at jeg hadde StyleXP inne, men har fjerna det nå. Men mappene er ikke den samme "tøffe" gulfargen som de hadde før jeg la inn StyleXP. Mulig å få dette tilbake til standard på en enkel måte? Litt plagsomt sånn som de er nå. Står ikke i stil til det andre. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Kan Style XP endre ikoner? Kanskje Tweak UI fungerer. Velg repair og rebuild icons Last ned Tweak UI (PowerToys) Endret 6. januar 2004 av TCi Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 De har fortsatt samme farge, men har fått et annet prob her nå. Når jeg skal åpne en mappe så åpner den søk . Hvis noen har en løsning på det så hadde det vært kjekt. .... tror jeg skal reinst senere i dag uans men. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Installer StyleXP igjen og bruk det standard-ikonsettet som følger med. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Prøv med å laste ned IconPackager. Den kan gjenopprette standard ikoner. Litt rart at XP har gjenopprettet de allerede, siden det ligger en ikon cache som gjenoppretter de osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå