MobilNerd Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 Får ikke dette til. Å ikke kan jeg skrive inn ssid heller fordi det er ikke å i alfabetet på skriveren. Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 Ja, slutt å bruke særnorske tegn på teknisk utstyr. Egentlig bare slutt å bruke norsk på teknisk utstyr i det heletatt. Det fungerer så mye bedre. Dessverre ikke noe bedre å komme med enn "fjern å fra SSID-en" Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 25. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2021 Hehe. Ikke mitt nett og skriver. Men er redd for at det er det som blir løsninga til slutt. Håper likevel at noen har en lur løsning. 1 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 Må du skrive det inn? Ikke mulig og bla i en liste til du finner rett ssid? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 26. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2021 tingo skrev (5 timer siden): Må du skrive det inn? Ikke mulig og bla i en liste til du finner rett ssid? Den finner ikke det nettverket 😟. Å når jeg ikke kan skrive det inn så lurer jeg på om det rett og slett er det å’en i ssif som er problemet. Selv om printeren har norsk språk 😅 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 er det rådløse nettverket på både 2.4 GHz og 5 GHz? Eller bare på 5 GHz? Hvis skriveren ikke er helt ny, så kan det hende den bare støtter 2.4 GHz... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå