Ludvig86 Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 Hei! Jeg tenkte å ta i bruk FOR-Scan (diagnoseprogrammet). Men etter det jeg klarer å lese meg frem til, må jeg ha en spesiell ODB/USB tilkobling, som fungerer spesielt programmet, og ikke at det ikke går med en hvilken som helst ODB/USB kobling. Og etter det jeg kan se, så får man kun kjøpt de i utlandet, og de er ganske dyre i utgangspunktet, og med frakt, moms og toll vil en slik lukte på en god høvding (1000 lapp) Er det noen gode alternativer til programmet som fungerer med en «vanlig» ODB til USB, kabel? Eller er dette programmet såpass velfungerende at det er verdt å legge pengene i en slik «FOR Scan godkjent» kabel? Takker for innspill! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 Aldri hørt om akkurat det programmet, men det finnes mye annet og få kjøpt. En tusenlapp er ikke akkurat mye penger når det kommer til diagnoseapparat, men det tjener du fort inn igjen på en tur på verkstedet om du reparerer litt selv. https://diagnosebutikken.no/produkt/icarsoft/icarsoft-cr-plus-multibrand Dette her for eksempel, støtter flere merker samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå