sam11net Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 Jeg har nettopp montert min første DanaLock V3, det gikk fint å installere , og alt passer perfekt til min dør. Men, den klarer ikke å låse opp eller å låse. Dersom jeg montere den i låst dør, så klarer den å låse opp, men ikke låse, og motsatt om jeg montere den i ulåst dør. Jeg kan lett vri videre med hånden selv. Det er også mange rotasjonen å gå på, til den stopper. Det virker som jeg trenger en form for kalibrering, og når jeg sjekker alle hjelpe videoer så vides det til kalibrerings muligheter i App. Men dagens versjon av DanaLock appen har ingenting av dette, den har bare lås/ lås opp. Har DanaLock V3 Homekit BT versjonen (iphone / iOS) Noen ideer? Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 https://danalock.com/support/danalock-v3-click-commands/ Tror man må gjøre alt fra låsen. Lenke til kommentar
sam11net Skrevet 26. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2021 Fantastisk, i dag kjøpte jeg Dana Bridge, og heller ikke den får jeg til. Får lagt den til i app, men Dana bridge finner ikke Dana Lock v3 Noen flere tips? Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 (endret) Danabridge fungerer ikke med HomeKit versjonen. Her skal du gjøre alt gjennom Apple sitt økosystem. HomeKit versjonen fungerer heller ikke med Danapad. Endret 27. mars 2021 av spiderworm Lenke til kommentar
LensElf Skrevet 28. september 2021 Del Skrevet 28. september 2021 Hei dere, Litt gammel tråd dette, men relevant for problemer med HomeKit eller Home appen. Når jeg er hjemme, så får jeg opp statusen bra og at låsen er koblet mot Danalock appen. Mens i Home appen så står den med Oppdaterer, og så vises det Ingen svar. Når jeg har stått nærmere døren så har endelig Home også forstått at den er tilkoblet. Så, jeg skjønner ikke riktig hvordan det fungerer. Jeg tenkte at det er Danalock app som er mest fintfølende og krever å stå nærme for blåtannkobling, men når låsen er oppe å går burde den ikke være koblet til wifi også med HomeKit etc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå