Charwp Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Har noen erfaringer fra overnevnte lydkort. Jeg ville ha dette kortet når jeg så reklamen, men kvier meg litt. http://www.terratec.com Kortet ser jævelig bra ut - (mini studio finesser...) Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Har også lyst på et TerraTec-lydkort... Bare for å prøve, liksom... Har hatt for mye omgang med SoundBlaster-kort... Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 I tester som jeg har lest, husker ikke hvor, kommer Terratec bedre ut enn Creative ang. lydkvalitet, men Creative scorer poeng på muligheter og tilkoblinger og sånn. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Creative fikk poeng for antall tilkoblinger-i-hippiefarger-som-du-aldri-vil-få-bruk-for-uansett...? Joda, greit det. Syns det burde vært flere tester av lydkort på HardWare.no... Lenke til kommentar
laggable newbie Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 har et terra tec kort selv :smile: "TERRATEC Integra 128"" kosta 157,- skal bytte det ut snart (får lissom aldri tid) :smile: men, hva er så galt med creative? Lenke til kommentar
Mof Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Det jeg savner sinnsykt er tester av ORDENTLIGE lydkort. Altså lydkort med mer enn 1 eller 2 input... Om du kjøper Creative Audigy som skryter så med at det skal være så overlegent på MUSIKK, så kommer du jo ikke langt med de inputs det har .. såvidt jeg har skjønt må du da ut med enda flere lapper for å koble på en annen greie og masse komplisert dritt! For en som bare spiller er det heller ikke nødvendig med audigy. og de billige lydkorta til creative har en veldig kjip innebygd støy, + at det har en stor latency som gjør det ubrukelig til musikk TerraTec har billige kort hvertfall, uten at jeg har noe som helst erfaringer med det. Noen som har det? ja det var noen av mine tanker slengt utover Lenke til kommentar
JSS Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Noen som vet om "sixpack'en" fra tarratec har optisk utgang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå