Martin.lh Skrevet 24. mars 2021 Del Skrevet 24. mars 2021 (endret) Halla! Skal sette opp ledbar foran på bilen. har kommet fram til at interface var nødvendig. (Bilde 1 nedenfor) Har da forstått at hvit og blå skal skjøtes på OBD ledninger ved sikringsboksen under rattet. I dette tilfelle PIN6 og PIN14. 1. Går det an å kappe ledningen som går til PIN 6, for så å tvinne den sammen med ledningen fra interfacen med en kabelsko. 2. Den røde kabelen skal kobles via en 5amp sikring til permanent 12v forsyning. Kan jeg koble den rett i sikringsboksen hvis jeg skjøter en allerede eksisterende sikring som får 12v permanent med en sikringsholder med 2 uttak (bilde nr 2) eller må/kan jeg bruke en sikringsholder (bilde nr3) og koble det direkte på batteriet. 3. Den svarte kobler jeg vel til et jordingspunkt. Regnet med å finne en eller annen synlig bolt eller skrue som var brukt til dette tidligere, men klarte ikke å finne noe. Er det noen som har et godt råd til det? Beklager all dårlig forklaring men er relativt fersk og veldig ivrig på å lære. Takker for svar på forhånd:) Endret 24. mars 2021 av Martin.lh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå