Godrick Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hvordan lagger jeg oppstart disket i win2000? Eller går det ikke ann å lagge det?? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 http://www.bootdisk.com er alltid verdt en titt Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg skal ikke he boot disk. Men oppstart disk sånn at jeg kan formater harddisken i dos..... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Windows 2000 og XP har formaterings-funksjon under installasjonen. Du trenger ikke bruke oppstartsdisk til det. Og bootdisk.com har også slike oppstartsdisker som du snakker om... opstart(boot) -diskett(disk)... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg skal ikke he boot disk. Men oppstart disk sånn at jeg kan formater harddiskeni dos..... Det er det samme! Hent ned en windows 98 boot disk. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg skal ikke he boot disk. Men oppstart disk sånn at jeg kan formater harddiskeni dos..... Det er det samme! Hent ned en windows 98 boot disk. Det var jeg så etter ........ Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det finnes ikke bootdisk i win2000 og XP, da filsystemet ikke støtter den gamle typen. Bruker du feks. en win 98 startupdisk, vil du ikke finne hardisken din dersom denne er formatert i det nye filsystemet til xp og 2000. Det skal ligge en formaterings funksjon på installasjons cd'en som følger med xp og 2000, og du kan der velge å formatere i det gamle formatet, noe jeg ikke anbefaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå