Adrax Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Jeg var på EU-kontroll med min Honda CRV. Jeg visste at den ene bakdemperen var helt ødelagt. Hjulet står på skjeiva og er ganske lett å se. Jeg visste også at begge demperne foran lekker. På EU-kontrollen fikk jeg kun annmerkning for at høyre framdemper hadde oljelekkasje og måtte skiftes. Så nå har jeg bestilt verkstedtime for å få byttet begge framdemperne + firhjulskontroll + Etterkontroll EU-kontroll. Så er spørsmålet: Når de tar firhjulskontrollen og oppdager at demperen på det ene bakhjulet er skutt fordi de ikke får justert camber/tå/caster, kan verkstedet da gi meg påbud om å skifte bakdemperen også for at bilen skal gå gjennom etterkontrollen? Selv om det ikke ble oppdaget på EU-kontrollen? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Nei, de kan ikke sette flere mangler enn det som alt er på den opprinnelige kontrollen, men de får ta ikke tatt firehjulskontroll med et riktig resultat med en defekt støtdemper om den er så dårlig som du sier. 2 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Hvordan kan en støtdemper være så dårlig at hjulet står skjevt? Det høres ut som noe helt annet som er galt her. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå