Dragonlove Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Shit, bestillte noe greier til min US adresse hos Jetcarrier, problemet er at de har flyttet fra Newark til Delaware og jeg har fått meg ny adresse, dette har jeg av en eller annen grunn ikke fått med meg, noen som vet hva som skjer med det som er sendt? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Det blir vel enten videresendt automatisk (kanskje til ekstra kostnad) eller sendt tilbake til selger. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 De sendte ut mail om dette til alle kunder for flere måneder siden, det er ingenting på nåværende adresse. Enten går det i retur eller så får nåværende innehaver av adressen gratis ting. Send mail til jetcarrier og spør, samt til avsender for å se om de kan omdirigere pakken. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 23. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2021 Nwader skrev (18 minutter siden): De sendte ut mail om dette til alle kunder for flere måneder siden, det er ingenting på nåværende adresse. Enten går det i retur eller så får nåværende innehaver av adressen gratis ting. Send mail til jetcarrier og spør, samt til avsender for å se om de kan omdirigere pakken. Jeg må bli flinkere til å lese mailer ser jeg, det meste regner jeg som reklame 😂 Har sendt mail til Jetcarrier og eBay selgeren skulle prøve å endre adresse, det var visst ikke lov ifølge eBay å gjøre det, å ikke kunne de kansellere ordren pga de var redd for dårlige tilbakemeldinger, forstå det den som kan. Men de skulle se om de ikke fikk satt på en ny adresse lapp, så vi får se da. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 23. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2021 vidor skrev (36 minutter siden): Det blir vel enten videresendt automatisk (kanskje til ekstra kostnad) eller sendt tilbake til selger. Er nok ikke sånn som i Norge tenker jeg. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Det enkleste er vel å spørre support på Jetcarrier Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 23. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2021 vidor skrev (8 minutter siden): Det enkleste er vel å spørre support på Jetcarrier Ja, det har jeg gjort, bare lurte på om noen andre hadde gjort samme blunder kanskje. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2021 Jeg oppdaterer denne tråden jeg, slik at det er hjelp å få om noen andre "luringer" sånn som meg, gjør samme blunder Kontaktet Jetcarrier, det var ikke så mye annet de kunne gjøre enn at jeg måtte ta kontakt med selger, noe jeg gjorde og de skulle sette på ny adresse etikett til Delaware. Fikk sporing etter noen dager og den viser at pakken er på vei til gammel adresse i New Jersey kontaktet selger igjen og de hadde visst glemt å bruke de nye lappene, men selger skulle kontakte Fedex å omdirigere pakken til Delaware, så får vi se da. Regner med det løser seg til slutt, det gjør det alltid for snille gutter Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 27. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2021 Da kan det se ut som om det løser seg, har fått sporingsnummer på en ny pakke sendt til Delaware, da de ikke kunne omdirigere FedEx pakken som allerede var sendt. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 30. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2021 Leveres med UPS 01.04 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 31. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2021 Glad de sendte en ny pakke til riktig adresse, tydeligvis en luring som har signert på den andre. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 28. april 2021 Del Skrevet 28. april 2021 (endret) Selgeren har sendt to pakker og bare fått betalt for en? Endret 28. april 2021 av mobile999 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 29. april 2021 Forfatter Del Skrevet 29. april 2021 mobile999 skrev (4 timer siden): Selgeren har sendt to pakker og bare fått betalt for en? Ja, men den som ble sendt til den gamle Jetcarrier adressen ble sendt i retur til selger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå