kensund Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Hei! Etter at jeg flyttet fra Svalbard har fotointeressen min forsvunnet totalt.. I tillegg så har jeg fått litt ander hobbyer så da er det vel bedre at noen andre får leke seg med mitt gamle utstyr. Er det noen som kan gi meg en slags realistisk verdivurdering på utstyret mitt? Hvor er det best å selge utstyret? Finn, tise? Og bør jeg selge det delt eller samlet? Det jeg har er følgende: Objektiver Canon Ultrasonic EFS 10-22mm Canon Ultrasonic 70-300mm (med image stabilizer) Canon Ultrasonic EFS 17-55mm Kamerahuset ett EOS 550D Blitsen er en Canon Speedlite 430EX II Av stativ har jeg to stykk Manfrotto 718B Velbon CX 540 I tillegg har jeg en stor sekk til alt - merke Lowepro.. Kan noen hjelpe meg med å vurdere verdier for dette? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 1. Søk på Finn.no etter tilsvarende produkt. 2. Finn samme vare du har, du skriver at du har et Canon EFS 10-22 mm - Treff: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=182427760 3. Utsalgspris på tilsvarende produkt - brukt - på Finn er 2500,- 4. Repeat. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Skal gå fint å selge på finn.no. Selg gjerne ting for ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå