AfterGlow Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Andrzej Zawadzki har jobbet hos studioet i åtte år. Sjefsdesigner for Cyberpunk 2077 forlater CD Projekt RED Lenke til kommentar
S.Bunny Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 CyverPunk ble så latterlig dårlig. Spilte det flrst på PS4 så tenkte kanskje at det var utstyret det var noe i veien med. Men så var jeg så heldig og fikk kjøpt PS5 og prøvde det på den også. Det er EN positiv ting å si om hele CyberPunk: det ser bra ut. Mem det kjører dårlig, er så fullt av bugs og glitcher, og dårlig historiefortelling, rotete inventarsystemer, merkelig loot (f.eks ligger det dildoer overalt), dårlig AI, politi og NPC'er oppfører seg som de hører hjenme på ett middels bra super Nintendo spill. Alt i alt, tiårets største spillskuffelse, anmelderne som ga dette spillet terningkast seks kan bytte jobb. Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 S.Bunny skrev (1 minutt siden): CyverPunk ble så latterlig dårlig. Spilte det flrst på PS4 så tenkte kanskje at det var utstyret det var noe i veien med. Men så var jeg så heldig og fikk kjøpt PS5 og prøvde det på den også. Det er EN positiv ting å si om hele CyberPunk: det ser bra ut. Mem det kjører dårlig, er så fullt av bugs og glitcher, og dårlig historiefortelling, rotete inventarsystemer, merkelig loot (f.eks ligger det dildoer overalt), dårlig AI, politi og NPC'er oppfører seg som de hører hjenme på ett middels bra super Nintendo spill. Alt i alt, tiårets største spillskuffelse, anmelderne som ga dette spillet terningkast seks kan bytte jobb. PS5 versjonen er jo ikke ute enda, så ikke rart det fortsatt kjørte dårlig 😛 2 Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 Likte Cyberpunk på PC greit nok.. Men det ble aldri mer enn "helt ok". Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 30. mars 2021 Del Skrevet 30. mars 2021 Utrolig underholdende spill. Har spilt igjennom det en rekke ganger og kost meg like mye hver gang. Det har absolutt svakheter, men det er likevel det spillet jeg har likt best de siste tre årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå