Gå til innhold

trenger hjelp med hx08

Anbefalte innlegg

Vel de fleste har vel vært borti det gode og veldig gamle Aopen HX08 toweret.

For de som ikke har det:

Aopen HX08

Dette er problemet mitt:

• Dette er min første mod noen sinne
  • vet ikke hva jeg trenger
  • Viftestøy stort problem.

Utstyr som jeg har:

Dremel

Stikksag

Sandpapir

Dette er utfordringen:

Jeg skal modde mitt HX08. Og siden jeg er litt bilfantast så skal jeg ha toweret i samme fargen som Subaru Impreza'n til PS. Skal og skjære ut Subaru navnet i siden av toweret og sette inn plexi og vifter.

Hva trenger jeg?? Må jeg pusse toweret? Og hva med grunning?? Hvordan burde jeg påføre farge og skjære.

Trenger max hjelp her folkens.. Takker på forhånd..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

driver å modder det samme kabinettet (bare at det er HQ08 da) viktig at du pusser kabinettet før du lakker ja. 240 grit - 1500grit - primer - lakk - lakk - lakk osv - polish - klarlakk -klarlakk. tror at detr der skal funke fett, gjorde det jeg ie alle fall, og det ble da gasnske så fin overflate :yes:

mvh BalleMann

Lenke til kommentar

ja da, men jeg driver fortsatt og modder, mangler noen ting osv, men når jeg blir ferdig så kan jeg sikker sende deg et bilde eller 10 :p og btw, psu er jo såklsrt bytta ut... :p den som sitter i fra før er ikke noe serlig tess. fronten er anderledes ja, og min er enda mere anderledes, har laga et høl til 120mm vifta som sitter på en overclocker kit fra sunbeam og til cpu'en... hakke gjort ferdig alt enda dog, venter på et par vifter fra 3dfxcool og en startknapp har jeg ikke :p trenger litt hjelp med den, vet ikke hvordan jeg trenger (vet du?) :p:p

mvh BalleMann

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...