PowerOfNow Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 hei, har satt opp en smoothwall boks som fungerer som rakkern. Problemet er at jeg kjører en MDeamon Mail server(webmail og pop3) bak boksen på en egen windows 2000 adv. server. Hvilkene porter må jeg forwarde for at dette skal fungere? 25 og 110? noen flere? for øyeblikket klarer jeg ikke å få kontakt med e-post serveren internt på nettverket, men folk "out there" får tilgang til Webmailen min. Merkelig greier Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 glem det. alt fungerer helt flotters! vil andbefale Smoothwall(www.smoothwall.org) for folk som skal sette opp en router for deling av internett! Meget bra Firwall også! Lenke til kommentar
Neglesaks Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Har du peiling på hvordan man kan få video & voice conversation på msn til å funke med smoothwall?? Hvilke porter skal man åpne? Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 11. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2002 det vet jeg ikke, men ta en kikk på http://www.smoothwall.org, der finner du masse informasjon under "docs". -- Knutz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå