Redaksjonen. Skrevet 22. mars 2021 Del Skrevet 22. mars 2021 Ny aksel elektrifiserer konvensjonelle pickup-er Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Den likte jeg. Smart. Jeg kunne tenke meg å bygge om en gammel bil selv. 2 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Dette kan faktisk bli stort i USA. Det kan bidra solid til elektrifiseringen der borte. Flott sak! 3 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Da var det bare å få plukket opp en OK pickup som er passert 20 år, få satt på en sånn aksel og registrere den med dette, og så shippe over dammen. Alternativt, få den registrert som helelektrisk der man og har byttet ut motoren framme, så kan man få den avgiftsfritt inn i landet. Da kan den være langt nyere. Får sikkert solgt motoren, sli at prisen ikke blir helt ille. Kan være mange kroner å spare der... 1 Lenke til kommentar
Bernt2 Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Ja, det er der. Her på berget må det lass på lass med dokumentasjon på at fabrikanten har levert bilen med slik drivlinje og batteri. Kan nok kjøpe og kjøre et par pickuper med bensin V8 og ha penger til drivstoff livet ut, til den kostnaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå