uname -i Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 (endret) PV-fan skrev (34 minutter siden): Javel, så det er bare inntekter fra oljebransjen som har bygget Pensjonsfond utland? Siste år har fastlands virksomheten stått for 70% av eksporten og 90% av BNP og likevel ikke bidratt noe til Pensjonsfond utland?? Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive. "Lønnsom" betyr at man driver med overskudd. Man produserer med kost X og selger for Y>X. Hvis du lurer på hva slags type industri som ikke er Olje og som har gjort at vi har et Oljefond så foreslår jeg å google og finne det ut på Oljefondets websider. Hint: Det kan fort ha med Olje å gjøre. Endret 23. mars 2021 av uname -i 1 1 Lenke til kommentar
PV-fan Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 uname -i skrev (9 minutter siden): Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive. "Lønnsom" betyr at man driver med overskudd. Man produserer med kost X og selger for Y>X. Hvis du lurer på hva slags type industri som ikke er Olje og som har gjort at vi har et Oljefond så foreslår jeg å google og finne det ut på Oljefondets websider. Hint: Det kan fort ha med Olje å gjøre. Du trur vist at det er bare oljebransjen som er lønnsom?? Bedrifter på fastlandet er vist ikke lønnsomme. De får sikkert penger fra oljebransjen for å holde seg flytende. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå