Gå til innhold

Klimakvoter sikrer et kostnadseffektivt, grønt skifte for norsk økonomi

Anbefalte innlegg

PV-fan skrev (34 minutter siden):

Javel, så det er bare inntekter fra oljebransjen som har bygget Pensjonsfond utland? Siste år har fastlands virksomheten stått for 70% av eksporten og 90% av BNP og likevel ikke bidratt noe til Pensjonsfond utland??

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive. "Lønnsom" betyr at man driver med overskudd. Man produserer med kost X og selger for Y>X. 

Hvis du lurer på hva slags type industri som ikke er Olje og som har gjort at vi har et Oljefond så foreslår jeg å google og finne det ut på Oljefondets websider. Hint: Det kan fort ha med Olje å gjøre.

Endret av uname -i
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
uname -i skrev (9 minutter siden):

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive. "Lønnsom" betyr at man driver med overskudd. Man produserer med kost X og selger for Y>X. 

Hvis du lurer på hva slags type industri som ikke er Olje og som har gjort at vi har et Oljefond så foreslår jeg å google og finne det ut på Oljefondets websider. Hint: Det kan fort ha med Olje å gjøre.

Du trur vist at det er bare oljebransjen som er lønnsom?? Bedrifter på fastlandet er vist ikke lønnsomme. De får sikkert penger fra oljebransjen for å holde seg flytende.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...