AfterGlow Skrevet 22. mars 2021 Del Skrevet 22. mars 2021 For støtende, sier myndighetene i landet. Disco Elysium: The Final Cut blir ikke lagt ut for salg i Australia Lenke til kommentar
bat-fan Skrevet 22. mars 2021 Del Skrevet 22. mars 2021 Australia virker som et drømme land for alle pokemon elskende soyboys. Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 22. mars 2021 Del Skrevet 22. mars 2021 Gleder med til å endelig få spilt dette. Noen som har spilt det ferdig på PC som vil dele sine tanker rundt hvor brukervennlig dette blir på PS? Eller om dette bør spilles på PC? Lenke til kommentar
Han-solo12 Skrevet 22. mars 2021 Del Skrevet 22. mars 2021 Australia ass.... Dette hva i huleste er støtende med dette spillet? jeeeezzz Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 22. mars 2021 Del Skrevet 22. mars 2021 21 minutes ago, Peteguy said: Gleder med til å endelig få spilt dette. Noen som har spilt det ferdig på PC som vil dele sine tanker rundt hvor brukervennlig dette blir på PS? Eller om dette bør spilles på PC? Det er jo ingenting i spillet som trenger raske reflekser i alle fall, så bør vel fungere greit med håndkontroller, selv om å bare peke og klikke med musa selvsagt vil være enklere. Fantastisk spill forøvrig, som alle må spille. (Med mindre de hater å lese) Skandale at Gamer aldri anmeldte spillet. 2 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 22. mars 2021 Del Skrevet 22. mars 2021 Tipper det blir anmeldt nå som det kommer til konsoll? Virker uansett veldig kult. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 22. mars 2021 Del Skrevet 22. mars 2021 1 hour ago, Peteguy said: Gleder med til å endelig få spilt dette. Noen som har spilt det ferdig på PC som vil dele sine tanker rundt hvor brukervennlig dette blir på PS? Eller om dette bør spilles på PC? Det er et pek, klikk og les spill så platformen burde ikke spille noen rolle. Det er et ganske bra spill hvis du liker å lese mye tekst, men så fantastisk som noen vil ha det til er det ikke. Klarer ikke helt å se hva det er som skulle tilsi at Australia skal forby dette, men det skyldes kanskje hvordan det fremstiller bruk av alkohol og narkotika. 1 Lenke til kommentar
Eponyx Skrevet 22. mars 2021 Del Skrevet 22. mars 2021 Level up ga original utgaven 10 av 10. Lenke til kommentar
Sturla Skrevet 22. mars 2021 Del Skrevet 22. mars 2021 50-tallet telegraferer, de vil ha sensuren sin tilbake igjen 😁 Disco Elysium er det beste spillet jeg har spilt på lenge. Discworld for voksne. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Sturla skrev (21 timer siden): 50-tallet telegraferer, de vil ha sensuren sin tilbake igjen 😁 Disco Elysium er det beste spillet jeg har spilt på lenge. Discworld for voksne. Jeg vil jo si at Discworld er Discworld for voksen. Selv bøkene skrevet for Young Adults underholder meg som voksen. Men jeg kan være med på at Disco Elysium har noe av den samme vibbene... Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 Jeg var veldig fornøyd med min "historie" når jeg ble ferdig med spillet, men tror jeg spiller en ny runde med denne versjonen om noen måneder. Savner Cuno litt. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Ja, jeg fikk ikke med meg Cuno da jeg spilte. Vet ikke hvor mange mulige slutter man kan få til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå