erikstein Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg skal dele opp maskina mi litt, så min bror skal få "deler" av den gamle. Ergo, jeg ser en mulighet til å lage en lekker liten sak Har det meste fra før, det eneste jeg trenger er følgende: Kabinett Cdrw/dvd - en eller annen Combo cdrw/dvd Floppy HD - s-ata Seagate 160Gb/120Gb Har satt sammen følgende pakke nå... Kabinett (Lian Li) Viftestyring 1 eller Viftestyring 2 Dette er det meste vesentlige som jeg ikke er sikker på...Lian Li kabinettet er jo pent. Så den saken er grei...men jeg skulle gjerne hatt en til universal ramme for cdrom...som er helt lik den som følger med, da jeg har planer om en dvd brenner i fremtiden. Hvilken av viftestyringene burde jeg velge? Ellers, burde jeg bytte ut medfølgende vifter med papst? Jeg bedriver ikke overklokking, så jeg skal ikke ha en tornado inni der... Takker for svar Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Viftestyring 2 var jo den feteste da Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 joa ganske tøff den ja:) Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Enig i at viftestyring nr2 ser barskest ut....men er det en 5,25" eller 3,5? det står nemlig 3,5" der...men det stemmer vel ikke? Lenke til kommentar
gafflek Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det stemmer nok at den er 3,5" den der, du har jo valget mellom 3,5" og 5,25" så vidt jeg ser på siden. Selv har jeg en 3,5" Vantec Nexus og en 5,25 Sunbeam Rheobus Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 jeg har en Vantec Nexus jeg å og den funker fett den ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå