creation Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Noen som har klart å få det innbygde lydkortet til å fungere på 4 høytalere? Har selv et sett med 4 creative høytalere og 1 subwofer På min gamle PC ( med et creative lydkort) fungerte alle høytalerene. HAr lastet ned de nyeste driverene til lydkortet, men når jeg skal innstalere de kommer det "ingen drivere funnet, venligst restart" mot slutten av instalasjonen (reboot fører ingen vei) Noen som ahr en løsning på problemet? Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Finner den lydkortet da? Du kan jo prøve å bytte PCI plass.. pleier å funke for meg. Lenke til kommentar
creation Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Lydkortet er integrert i hovedkortet Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 kan være du må stille det inn i windows...på voluminnstillinger eller hvor det er, der kan du stille om du har 2,4,5 eller 7 høytalerere( og litt andre ting) Lenke til kommentar
creation Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Har stilt inn på 4 høytalere der og. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 HAr lastet ned de nyeste driverene til lydkortet, men når jeg skal innstalere de kommer det "ingen drivere funnet, venligst restart" mot slutten av instalasjonen (reboot fører ingen vei) Du må finne frem driverene manuelt i den hardware-wizarden. Da trykker du browse (husker ikke akkurat i hvilket vindu) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Tror ikke at du får surround støtte med et intigrert hovedkort, hvertfall ikke det kortet.. Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg tror dette er det samme settet jeg har, og hvis det er det så har du en dobbel kabel fra subben med en svar og en grønn plugg som du skal sette i lydkortet. Og i mitt tilfelle var det bare og kun bruke den grønne pluggen, hvet ikke om det går hos deg da men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå