Andre Nyttårsdag Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 3L5Y3RE8 skrev (2 timer siden): Jeg sammenligner andelen komplikasjoner knyttet til P-pillebruk med komplikasjoner knyttet til vaksinering. At det tilfeldigvis er varianter av blodpropp er av underordnet betydning. Når mellom 5 og 12 av 10' P-pillebrukere opplever alvorlige komplikasjoner sammenlignet med (hittil funnet) 4 av 120' vaksinerte er det altså 10-gangen av alvorlige komplikasjoner for P-pillebrukerne sammenlignet med de vaksinerte. At det er forskjellige varianter av blodpropp er ikke av underordnet betydning. Rett nok er det få som har fått påvist blodpropp etter å ha blitt vaksinert, men av disse har relativt mange dødd som en følge av det. Nå kjenner jeg ikke til hvor mange som dør som følge av p-pillebruk. Men går ut fra at det hadde vært mer snakk om det dersom dødeligheten blant de som får komplikasjoner er like høy. 1 Lenke til kommentar
J-Å Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 15 hours ago, Lynxman said: Jeg tar gjerne AZ hvis de har tenkt å kaste de. Det var det Jens Stoltenberg sa også: https://www.nrk.no/nyheter/nato-sjefen-far-astrazeneca-vaksine-1.15428724 Lenke til kommentar
Karstein H Skrevet 24. mars 2021 Del Skrevet 24. mars 2021 Jeg har lest at samme bivirkning er rapportert for Pfizer i USA, så ikke vær så sikker på det. Men det kan hende at det skyldes feil prosedyre for setting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå