JarleW Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg har hatt Windows installert på denne disken 2-3 måneder nå, men har finni ut at jeg ville installere på nytt pga bugs... Det er snakk om en WD120JD S-Ata HD på en Promise kontroller (port1). Da jeg installerte Windows forrige gang hadde jeg ikke problemer med å finne denne disken under installasjonen, men nå er det kun de vanlige IDE-diskene som er tilgjengelige. S-Ata-HD'n er den jeg booter på til vanlig så det er kun under installasjonen som jeg ikke finner denne. Har trykt F6 og installert S-ata driverne på nytt under boot på Windows-cd'n, men det hjelper ikke. Jeg har også prøvd å koble fra alle IDE-enheter bortsett fra cd-rom'en som jeg må installere fra. Da fant den ingen HD'er i det hele tatt Rimelig frustrerende dette her.. Hva har jeg oversett ? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Fant ut av det selv. Flasha SATA-kontrolleren med en ny BIOS-versjon og da virket det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå