eberland Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Vet ikke om jeg traff riktig kategori, men jeg prøver meg her: Er det noen som har brukt PayPal til å betale over nett? Hvor "trygt" er dette? Lenke til kommentar
SciBirg Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg har brukt det. Det tar noen dager å overføre pengene men det går fint an det. Lenke til kommentar
jag Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har brukt det noen ganger, pengene ble overført direkte. Skal være trygt det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Paypal er glimrende, det kan du ihvertfall stole på. Jeg har betalt gjennom pp 6-7 ganger. Virker like bra hver gang. Lenke til kommentar
dansesareven Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Funker bra, har benyttet det tre-fire ganger. Liker måten de verifiserer at det er du (og ingen andre) som eier VISA-kortet. De belaster kortet med en dollar (som du får igjen når du er verifisert) og legger som kommentar til belastningen en kode du er nødt til å benytte for videre verifisering. Ergo må personen som benytter kortet og ha tilgang til kontoutskriften, noe som er vanskelig om kortet er stjålet. Har ikke hatt noen problemer og anbefaler gjerne Paypal! Lykke til! Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har også brukt det noen ganger uten problemmer. Var selv skeptisk i begynnelsen, men har kun hørt positive tilbakemeldinger av brukere. Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Er noen historier der ute om penger som har gått tapt, men jeg føler meg relativt trygg. Et problem med PayPal er at de oppfører seg om bank og nærmest utgir seg for å være det, men ligger ikke under samme lover og regler som en bank. Man har langt færre rettigheter når noe går galt. [Edit: typo] Endret 6. januar 2004 av tyldum Lenke til kommentar
pertm Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg har sekv brukt det og er fornøyd, men lurte litt på hva en kan gjøre hvis en finner ut at noe er galt med det en kjøper... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har brukt det et par ganger ved handel på e-bay. Funker knirkefritt for min del! Lenke til kommentar
Templar Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 PayPal rulz, brukt det i over 2 år nu.. 100% dings Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Mins å huske at jeg hadde endel problemer med de. Er det ikke noe system som at man setter over penger til sin paypal "konto" og pengene blir så trekt derfra av det steder man kjøper av? Værtfall, det som skjedde var at det ble satt over endel penger til paypal, handelen ble ikke noe av, og det ble ett MARERITT å få pengene tilbake. Etter mye faksing (dette var påkrevd?) og telefon fikk jeg de værtfall til slutt tilbake, men dette tok 3-4 uker.. Lenke til kommentar
eberland Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Mange positive erfaringer. Høres bra ut:) Ser at WeeR har hatt problemer, men tror jeg prøver meg allikevel. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Ja, jeg anbefaler deg å bruke PayPal, men jeg advarer deg. Det finnes en "workaraound" slik at du slett ikk trenger å betale. Dette gjelder da bare hvis det er snakk om direkte nedlastninger. Jeg vet jeg egentlig ikke burde gjøre dette, men du kan sjekker her (paypalsucks.com) , og finne litt negative historier. Jeg fraråder deg å besøke siden, men det finnes noen dårlige sider men PayPal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå